پارسا کوچولوپارسا کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
مامان سحرمامان سحر، تا این لحظه: 36 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
بابا محمدبابا محمد، تا این لحظه: 38 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

نوگل مامان و بابا

شک به مامان بودنم!!!

1393/2/22 14:36
162 بازدید
اشتراک گذاری

محبت چند روز بود که هر از گاهی احساس سرگیجه داشتم، من و سرگیجه؟؟؟ منتظر مامان شدن بودم  توی بهبوهه روزهای آخر اسفند سال 92 بود( 28 اسفند سال92) که درگیر خونه تکوونی و خرید و . . . بودم

واسه همین دلمو زدم به دریا و بیبی چک خریدم. وقتی تست کردم یکیش منفی شد البته با یه خط خیلی خیلی کمرنگ و اسه همین رفتم دومی رو امتحان کردم از بس هول بودم خراب شد . اما همونطور که نصفه نشون داد دو تا خط نشون داد .بازم بهش امید نبستم. بد حالتی بود احساست بهت میگه یه چیزی تغییر کرده اما علم چیز دیگه ای می گه تصمیم گرفتم بی خیال بشم.خطا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)