پارسا کوچولوپارسا کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
مامان سحرمامان سحر، تا این لحظه: 36 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
بابا محمدبابا محمد، تا این لحظه: 38 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

نوگل مامان و بابا

حس ششم !!! حس مادری!!!

1393/2/31 10:00
192 بازدید
اشتراک گذاری

مامان جوون می خوام از چیزایی برات بگم که نمی دونم حس مادری بود یا حس ششم؟؟؟ وقتی حامله بودم و هنوز نمی دونستم و به دلم افتاده بود که تو توی دلمی!! توی جیگرمی!! قرآن رو باز کردم یک بار آیه 189 سوره اعراف اومد یک بار هم همون آیه که به حضرت یعقوب بشارت می دهند که صاحب فرزندی به نام اسحاق می شه. از همه جالبتر اینکه من توی یه سایتی به اسم نی نی سایت می رفتم مطالبشو می خوندم ولی به خودم گفته بودم تا موقعی که حامله نشدم و مامان نشدم عضوشون نشم. اما 5 روز قبل از اینکه قطعاً بهفمم که حامله ام یه نیرویی به من القا و شد و من عضو شدم . مامان تو اون موقع وجود داشتی!!!!!! عزیزم این ارتباطات رو نباید دست کم گرفت. خدا رو شاکرم که به موقع اومدی توی دلم و من از وجودت لذت می برم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)