پارسا کوچولوپارسا کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
مامان سحرمامان سحر، تا این لحظه: 36 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
بابا محمدبابا محمد، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

نوگل مامان و بابا

مروارید کوچولو خوش اومدی

1394/4/9 11:34
192 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان .فدات بشم الهی .

21 خرداد در سن 7 ماه و 17 روزگی اولین مروادیت به دنیا اومد . روز تولد خاله مریم .

البته من فردا صبحش وقتی داشتم بهت سرلاک می دادم متوجه شدم یه چیز سفید ریز رول لثه پایینت هر چی می خوری سرلاک نمی ره . بعد دست کشیدم ببینم چرا نمی خوریش شاید سفته . دیدم ای وای تیزه تیزه.

نمی دونه چه احساسی داشتم اینقده از ته دل خندیدمقه قهه ماچت کردم که خودتم متوجه شده بودی و خوشت می اومد. دوس دارم اولین اتفاقای جالبت وقتی  من خونه هستم برات پیش بیاد و من اولین شاهدش باشم . اولیشو که خدا خواست شد. تا بعدیاش

خیلی احساس خوبی بود زود زنگ زدم مامان جون اونم کلی خوشحال شدبغل

خبر بدین به نوندون ، پارسا درآورده دنونتعجب

31 خردادم دومین دندونت  که کنار قبلی بود سر برآورد  ههههههههههمحبت

قربون خوبیهات برم که اذیتم نکردی فقط یه کوچولو هر از گاهی داغ بودی نه که تب داشته باشیا .یه کم اخلاقت بد شده . همش بهونه می گیری. و همه چیزو می کشی رو لثه هات.

امان از دندونهایی که می می مامانو می گیری و جیغم می ره هفت آسمون.گریه

هر چی تحمل می کنم که جیغ نزنم بازم دندونهای محکمتر و تیزتر می گیری.خندونک

آخه به قول مامان جون دندونات نو هستن و تیز تیزنخنده

خدا کنه ترک کنی این عادتت رو وگرنه مامانت بیچاره میشهخطا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)