پارسا کوچولوپارسا کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
مامان سحرمامان سحر، تا این لحظه: 36 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
بابا محمدبابا محمد، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

نوگل مامان و بابا

مــــــــــــــادر

1394/9/4 14:55
87 بازدید
اشتراک گذاری

تا مادر نشی نمی فهمی

جمله کلیشه ای که خیلی تو صحبت ها شنیده میشه

یه روزی فکر می کردم چه جملیه تکرار ای، ولی حالا با تار و پودم احساسش میکنم

خدا خواست و من مادر شدم و ازآن روز عاشق زن بودنم

پسرم شاهزاده ی کوچولوی قلب من بدون که ازاعماق قلبم و بدون اغراق باهات حرف می زنم

بارهاازخدا می پرسم چه کردی با قلبم و روحم و روانم ؟ که این چنین عاشقم کردی که خودم را هم فراموش کرده ام. تمام وجودم، پوستم، گوشتم ، خون تو رگ هام شده فرزندم.

واقعا چه معجزه ای هست؟

وقتی گوش می سپارم به صدای تند تپش قلبت، وقتی نفس به نفست می سپارم و دم و بازدمت رو می شمارم .

وقتی صدای خندیدن بلندت رو می شنوم و صورت خندون و بازیگوشتو می بینم ، دلم زیر و رو میشه

وقتی که دستهای کوچولوت رو دور انگشتام محکم می کنی که یه وقت فرار نکنم ،

احساس می کنم مالک دنیام!

زنده بودنم رو از خدا فقط و فقط واسه این می خوام که تو بی مادر بزرگ نشی

هیچی از خدا نمی خوام جز سلامتی و شادی و موفقیتت

مامان جون خیلی وقته از اون زمان که پا توی دلم گذاشتی اهدافم و آرزوهام تغییر کرده....

این احساس عجیب و غریب ترین احساس دنیاست

می دونم و می دونم که بزرگ می شی و می ری سمت زندگیت که حتی شاید ماه به ماه هم به دیدنم نیای

ولی من همین روزها رو با عشق زندگی می کنم همین شب ها رو صبح می کنم و چندین بار تو رو در آغوشم می گیرمو از شیره جانم به جانت می ریزم تا آرامش بگیری و  رشد کنی...

بدون هیچ انتظاری نه از تو و نه از خدا

همین که شاهد رشدت و بالنده شدنت باشم و شاهد سلامتی و موفقیت روز افزونت باشم برام کافیه و خدا رو شاکرم

 

 

همین که خدا برام خواسته که این احساسو تجربه کنم بزرگترین لطف رو در حقم کرده و ازش بی نهایت متشکرم

 

 

مامانِ همیشه عاشق تو

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)