پارسا کوچولوپارسا کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
مامان سحرمامان سحر، تا این لحظه: 36 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
بابا محمدبابا محمد، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

نوگل مامان و بابا

اولین دیدار

1393/3/2 10:33
182 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم بالاخره دوم اردیبهشت رسید و من توی مطب منتظر بودم تا نوبتم بشه مامان جوون هم باهام بود.محبت

باورم نمی شد و قتی دکتر داشت سونوم می کرد یه دفعه یک بیض ی سیاه رنگ دیدم که توش یه موجود فسقلی سفید وجود داشت. دستاش و پاهاش و سرش با اینکه کوچیک بود اما  مشخص بود. تعجبخدای من ، من فک می کردم الان یه نقطه کوچکو نشونم می ده و می گه این نی نی ته. حس عجیبی بود مامان جوون دکتره گفت 1/44 سانتیمتر هستی . صدای قلبتو هم بام گذاشت خیلی تند می زد . 160 در دقیقه.جشن

راستی خاله ویدا به طور غیر منتظره اومد و سورپرایزم کرد. واسه تو یه خرس قرمز خوشگل واسه مامان هم یه بلوز گیپور آورده بود. اون همیشه توی لحظات به یاد موندنی پیداش میشهمتنظر

تا الان که تازه وارد هفته یا سیزده شدم هنوز همون عکس سونو رو نگاه می کنم . الان هم منتظرم تا بشه چهار خرداد تا بیام ببینمت اون روز وقت سونوی سلامت دارم. ان شاالله که حالت خوب باشه عزیز دلمبای بای

اینم عکست توی 7 هفته و 5 روزگی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)