پارسا کوچولوپارسا کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
مامان سحرمامان سحر، تا این لحظه: 36 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
بابا محمدبابا محمد، تا این لحظه: 38 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

نوگل مامان و بابا

آزمایش بتا

1393/2/23 18:35
134 بازدید
اشتراک گذاری

از 5 فروردین دیگه روز کاری بود و من باید می رفتم سرکار، قرار شد با بابایی عصر بریم آزمایشگاه،که برنامه بهم ریخت و مجبور شدیم عصر بریم عیددیدنی از آنجاییکه صبر در زندگی مامانی هیچ نقشی ندارهتعجب و من خیلی منتظر جواب آزمایش بودم به بابایی گفتم من خودم از کارخونه مرخصی می گیریم و می رم آز میدم اول گفت بذار باهم بریم  اما بعد راضی شد. ظهر زود ناهارم و خوردم تو ساعت استراحت از کارخاونه اومدم بیرون آزمایشگاه سر فلکه پیام نمی دونم چرا بسته بودسکوت. ناراحت شدم اما یه دفعه یادم به آزمایشگاه رضویه افتاد تا رسیدم متصدیش می خواست بره که دیگه دلش سوخت و ازم آزمایش گرفت. یه رب ساعتی نشستم که جواب حاضر شد posetive مطمئن بودم اما وقتی جوابو دیدم توی پله ها گریه ام گرفتخطا من واقعاً مامان شده بودم صاحب یک نی نی کوچولو.محبت بابایی هم که هی زنگ می زدتلفن تا بهش گفتم هی می گفت راست می گی سر به سرم می ذاری؟؟؟؟ گفتم نه تو داری بابا می شی. سر به سرم می ذاشت و می گفت پس برم به مامانم می گم. گفتم نه . دوست دارم با یک برنامه خوب بهشون بگیم، بعدم حالا خیلی زودهمتنظر

راستی خاله ویدا هم میدونست اس ام اس داد تا فهمید بهم تبریک گفت خیلی خوشحال شده بودآرام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بنده خدا
28 اردیبهشت 93 9:05
مبارکه