پارسا کوچولوپارسا کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
مامان سحرمامان سحر، تا این لحظه: 36 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
بابا محمدبابا محمد، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

نوگل مامان و بابا

دومین دیدار

1393/3/8 10:50
207 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان دیروز دیدمت. رفته بودم سونو گرافی دکتر ادیب . یه مانیتور بزرگ جلو نصب بود که از توی اون نی نی کاملاً معلوم بود. فدات شم خیلی حس خوبی بود فقط نگاهت می کردم.متنظر دکتر گفت همه چی خوبه . 12 هفته و 6 روز.

7 سانتیمتر بودی عزیزم. تازه یه کوچولو پریدی بالا و پاهاتم واسم تکون دادی. کلی ذوق کردم.آرام راستی عزیزم یک هفته هست که یه تکونای کوچیکی حس می کنم . مثل چند تا تلنگر کوچک.محبت

دیروز خیلی برام روز خوبی بودتا همین حالا صحنه ای که پاهاتو تکون دادی رو همش توی ذهنم مرور می کنم

راستی مامانی دکتره بهم گفت که پسری. اما احتمالاً  . هر چی باشی گل منی ، عمر منی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)