پارسا کوچولوپارسا کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
مامان سحرمامان سحر، تا این لحظه: 36 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
بابا محمدبابا محمد، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

نوگل مامان و بابا

وروجک شیطون من

1393/3/18 18:30
180 بازدید
اشتراک گذاری

الهی مامان قربونت بشه، عزیزم امروز ظهر چی شده بود تو دل مامانی که اینقد تکون می خوردی فدات شم. مامان جووون شیطون من، بپر بپر  می کردی، الهی فدای دست و پاهای فسقلیت بشم

 

بابا می گه این فسقلی از حالا که اینقدر وروجکه بزرگ که شد می خواد چی کارکنه

 

مامان می دونم تو بچه خوبی هستی و اذیت نمی کنی . فک کنم داشتی با بند نافت تاب بازی می کردیبغل

فک کنم مامان جوون تو خونه ای که داری خیلی بهت خوش می گذره . با فرشته هاو دوستات همش تاب بازی میکنی

 

 

البته مامان جووون تو اولین بار توی هفته 12 توی دلم تکوون خوردی و منو غافلگیر کردی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مژده
28 خرداد 93 10:03
خاله جونم ان شاءالله كه سالم باشي و زود بيايي تو بغل مامانت هرچي هستي سالم باشي ني ني خوشگله